مشکلات خانه های فرسوده چیست؟

مشکلات خانه های فرسوده چیست؟

درباره سایت
به وب سایت من خوش امدید

مشکلات خانه های فرسوده چیست؟
بازدید : 233

استهلاک سازه ها و تاسیسات داخلی
عدم رعایت موارد ایمنی در سازنده
تاسیسات گرمایشی و سرمایشی قدیمی و ناکافی
کمبود پارکینگ
وجود حیوانات موذی
عایق نبودن پنجره ها و درها
در صورت نیاز به خانه برگردید

تفاوت بین شمالی یا جنوبی بودن یک ملک قدیمی چیست؟
به ملکی که در جنوب خیابان یا گذر واقع شده است، جنوب و به ملکی که در شمال خیابان یا گذر قرار دارد، شمال می گویند. علاوه بر اینکه خانه دارای نورگیر است یا خیر، طبق تصمیمات شهرداری و اصول ساخت و ساز، برای ساخت واحدهای جدید در یک ملک شمالی با نورگیر کمتر، سازنده موظف است 6.% از مساحت زمین موجود را به عنوان نورگیر در نظر بگیرد. به عنوان نورگیر مرکزی). فضای مفید هر واحد را کاهش می دهد. حال اگر ملک جنوبی باشد نیازی به صرف چنین فضایی برای نورگیر و کاهش متراژ مفید هر واحد نخواهد بود.

قبل از معامله ملک بزرگ چه کمیسیون هایی باید بررسی شود؟
این کمیسیون ها شامل ماده 5 شهرداری (تعیین نوع کاربری املاک از قبیل مسکونی، اداری، تجاری، صنعتی، کشاورزی، آموزشی و ...)، ماده 7 شهرداری (تعیین کاربری فضای سبز، باغ، باغ، باغ و ... کمیسیون ماده 12 زمین شهری (تعیین نوع زمین اعم از روباز، بایر، متروک و ...) کمیسیون ماده 100 (تعیین وضعیت ساختمان، میزان تخلف، تغییر). استفاده، ساخت و ساز با مجوز یا بدون مجوز و ...) که باید قبل از معامله بررسی و بررسی شود. بودن.

قبل از یک معامله بزرگ ملکی باید با چه موسساتی مشورت کرد؟
قبل از معامله املاک، از نهادها و سازمان های ذیربط مانند منابع طبیعی، شهرداری، اداره اوقاف خاص و عام، سازمان مسکن و شهرسازی، سازمان اراضی کشور، دادگاه انقلاب، اداره ثبت، اداره تعاون مسکن، زمین شهری. سازمان و تحقیق تحقیق و استعلام وضعیت ملک مورد نظر.

چگونه در یک بنیاد املاک و مستغلات بزرگ تحقیق کنیم؟
می توانید برای اطلاع از میزان رعایت استانداردها، ضوابط و مقررات، نمونه برداری کنید، به کیفیت سقف و ستون ها، فونداسیون ها و ... توجه کنید و از کارشناسان کمک بگیرید.

آیا ملک قدیمی بخریم یا نه؟
این بستگی به هدف شما از خرید یا سرمایه گذاری دارد. اگر صبور باشید، می توانید در املاک و مستغلات بزرگ سرمایه گذاری کنید. زیرا اگر سرمایه کافی داشته باشید، خرید خانه بزرگ می تواند ارزش بیشتری برای شما ایجاد کند. با خرید خانه های فرسوده یا بازسازی آنها یا بازسازی آنها می توان سود نسبتا بالایی به دست آورد.

 

https://digihomenet.ir/



نویسنده :
تاریخ : یک شنبه 8 خرداد 1401 ساعت : 21:42
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:







     کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید